Glsaah Merhaba arkadaşlar 3 ay 13 günlük olduk uykusunda elleriyle kendini uyandırıyo gözlerini ovalıyor memesini cekiyo kendini korkutuyo başına gelen varmı varsa ne gibi bi çözüm buldunuz??
Glsaah Yüzüstü yatmasını asla sevmiyor dogdugundan beri asla kundada durmadı yarım kundak dediginiz ellerini bağlamak mı oluyor ?
sagopakajmerap Glsaah bir de uyuduktan sonra emziğini siz çekim çok yavaşça. Yoksa onu bıraktığında da uyanır kendisi