TheBaby Azar reklamı çıkıyo saçma sapan birde ekranın sol tarafına yapışan formda dolaşmayı engelleyen bir reklam bezdim vallahi. Silmeyin postu bi zahmet ya çözüm üretin lütfen
Cemre_61 TheBaby bide sesli reklam giriyo çocuk uyurken bakınıyorum anca fırsat oluyo pat birden sesli reklam giriyo eskiden böyle değildi zamanla her uygulama böyle bozuyo kendini
Mutluanne06 TheBaby gözümüze sokuyorlar ya resmen girmek bile içimden gelmiyor daha büyük yokmuydu acaba şöyle ekranı kapliyacak kadar 😂
Deletedmom_75 TheBaby Valla aşağı yukarı sag sol her yerden belirliyorlar. Şurada iki kafa dağıtıyoruz oda strese sokuyor
AylakMatmazel Hiç reklam konusuna dahil olmadım şimdiye kadar ama bu bana bile fazla geldi. Resmen reklamla mücadele veriyorum posta yorum yapabilmek için 3 dk dır.
TheBaby AylakMatmazel Evet aynı durumdayım. Bir değil bir kaç reklam ve ekranın yarısını kapatmış durumda
Carn1 Ay evet yaa sinir oldum bende hiç bişey yapamıyorum herhalde çekiliş yapacaklar o yüzden reklam veriyolar genellikle böyle yapıyorlae ama bezdim
TheBaby Carn1 Yapsınlar reklamda okey ama ekranı kaplayan çok sinir bozucu. Aşağıda kalan ok hadi neyse
Crcs TheBaby demek ki bana da bu tarife uygulanmış. Açıklama da yok üstelik. Tebrikler happy kids yöneticileri 👌🏻
Cemre_61 TheBaby ben mesela bi yorum okuyorum tak reklam giriyo izlemek istemediğim için çıkıyorum bazen yazarken de oluyo cidden can sıkıcı