Arkadaşlar , gece 1 de başlayıp 2 ye kadar devam eden bı öksürük var uyutmuyor yatirmiyor ; tok tok öksürüyor gıcık tutar gibi genzini yakıyor oksuruk .Birkac gündür böyle her gece öksürük aynı saatte başlıyor ,dikkat ettim de gece uyanıyor ve emziriyorum sonrası öksürük başlıyor hep emzirmeden sonrası oluyor bu nedir bu daha önce başına gelen varmı acaba
Gündüz öksürük hiç yok
Oda serin
Gece kalorifer kapalı kurutmasin diye
Pekmez tereyağı ve limonda denedim
Denedim yani birsuru bişey
… Dr gorunemedi henüz cocugum , fikri olan varmı ?