Bebegimm1 Duyguaytan üşümuyor 1 saat once bebegime baktim terlemisti ama yuzu soguktu normal yani oralar acikta kaliyor benmde yuzum soguk olur ama üşümem 😊
Nesoooolera Ense ve göğüs sıcaksa vücut sıcaklığı uygun demektir.Elleri ve yüzü soğuk olmasi normaldir
Duyguaytan Bebegimm1 bende öyle biliyofım ama internetden araşdırdıgımda yüzü soguksa üşümüşdür yazıyodu bende ikilemde kaldım
Bebegimm1 Duyguaytan yok kalmayin boşuna ben yuzune gore giydirsem terlemekten hasta olur daha az once baktim terlemisti yillardir gogsune bakarim bi tek