Hayırlı akşamlar güzel anneler, şuan benim gibi bebeğini uyutmaya çalışan bir çok anne vardır eminim öncelikle Allah yardımcınız olsun 🤲🏻🤗 Gelelim konumuza ve tabikiii ek gıdaaa 🌸 Şahsen kendi adıma konuşayım her gün ne yemek yapmalıyım acaba bunu yer mi yemez mi düşüncesinden sıkılmış durumdayım 😏 Her çocuk farklıdır tabiki ama illa ki bebeklerinde bi yerde ortak bi sevdikleri ürün olabilir diye düşünüyorum bu sebepten sormak istiyorum siz neler yapıyorsunuz ne yediriyorsunuz ? Mesela benim oğlum 10 ay 29 günlük patatesli pirinçli zerdaçallı yoğurt çorbasını çok sever isteyene tarif verebilirim denemekte fayda var sizdende böyle pratik güzel tarifler bekliyorum 💕🌸 Şimdiden teşekkür eder iyi akşamlar dilerim 👋🏻