Ececi hiç korkma emin ol ben ilk bebeğimde noktasından virgülüne kadar dikkat ettim sonuç 4yaşına geldi hala iştahsız bir çocuk. Ne yaparsan yap iştahsızsa iştahsız oluyor. Ama bişey olacak mı korkusu olmasın bence tabi yine de içine sinen neyse onu yap. Zaten 1 yaş öncesi verilmeyen gıdaları vermediğin sürece sıkıntı olacağını düşünmüyorum