Kızlar geçen gün sağlık ocağından aradılar 9. Ay aşısı için. Memlekette olduğumu orada yaptıracağımı söyledim. Her neyse hemen ertesi gün gittik vurdurmak için buradaki sağlık ocağı zorunlu olmadığını şimdi yaptırsam da 1 yaşındayken tekrar zorunlu olarak yaptırmam gerektiğini söyledi. bağlı bulunduğumuz sağlık ocağına bunu söylediğimde öyle bişey yok dedi. Oğlum şusn 9 buçuk aylık 2 buçuk ay sonra zaten bu aşı yapılacaksa şuan yaptırmanın ne manası var anlamadım gitti. Sizin bağlı bulunduğunuz sağlık ocağı nasıl bir yol izliyor merak ettim. Bir de eğer şimdi bu altıyı yaptırsam 10 gün sonra menenjit var aşı takvimimizde çok üst üste aşı olmuş olacak çocuğa eziyet değil mi