Sezeryan doğum yaptım 1 buçuk ay önce. Doğum yaptıktan 20 gün sonra akıntılarım geçti. Tam 39. Gün kanamam aşırı oldu regl olduğunu anladım karnım çok ağrıyordu. 4 gün sürdü kesildi. 47. Gün tekrar oldu o şekilde kanamam ve karın ağrım 1 hafta ara ile olmuş oldum. Bu normal mi ?