gocebebirbayan Kızlar bunun yerini değiştirmek istiyorum. Yapıştırmalıydı Yapıştırdım. Nasıl söküp başka yere yapıştırabilirim yapan var mı? Kazık gibi yapışmış ya gelmiyor çekiyorum çekiyorum 🤦🏻♀️
Funda11 gocebebirbayan ben kullanıyorum ama biz delik delmiştik yapıştırma dediğiniz tam anlayamadım ama arasına bıcak sokup kaldırmayı deneyin belki işe yarar
G4mze gocebebirbayan çok zor çıkar o en mantıklısı bıçakla yavaş yavaş kazımak ama ondada bir miktar yapışkan sökülebilir. Geri takıncada sağlam olmayabilir. Söktükten sonra aynı yapışkandan belki kırtasiyelerde falan vardır ama emin olamadım.
Honki_Ponki gocebebirbayan ben kullanıyorum am benim kisi dolaba monteli ama yapıskanının sökmek için fön makinası kullanın derim ısı geldikce yavaş yavaş bıtakıcaktır kendini yapışkanlar
nekoydunkafana Ben kullanıyorum ama yapıştırma şeklinde olmadı dolap delinip takıldı, üstte kalsın ⬆️
Funda11 gocebebirbayan vermezsiniz sanırım bi deneyin yavasca daha saç kurutmayı tutun biraz oraya yumuşasın en azından
Birbennnnn Bende yeni aldım kendi evim olduğu için monte ettik direk yapışkanlı şeyleri kurutma makinesi ile çıkarıyorum