Kızlar 1 haftayı geçkindir küt küt öksürüyor doktora götürdüm ilk götürdüğüm doktor geçen hafta antibiyotik ventolin ve aferin verdi dedim acaba bişey kullanmasam burnunu açsam devamlı belki kurtarırım diye düşündüm hep ama geçmedi bi türlü hala aynı maalesef ilaçlar çok değil mi sizce kullansam mı bilemedim