Kubra-34 bizim en iyi diye seçtiklerimizi malesef bebekler beğenmiyor ve keyfi ne isterse neyi beğenirse onu içiyor 🤣bizde ilk doğduğunda deneyerek bulduk ben Aptamil denedim kabız yaptı, SMA denedim kusması arttı, hipp denedim doymamaya başladı sık sık yemek istedi. .şimdi en son yaklaşık 9 aydır Bebelac gold nutricare kullanıyoruz 1 yaşındayız