Sule22 doğum sonrası emzirme döneminde düzensizlik olması normal hatta kontrole de gittim ki ben birde pcos hastasıyım. Zaten düzensizim ama şimdi 15. Ayda regl oldum, birkaç ay düzensizdi hala düzensiz periyotlarda gidiyor, birde emzirmeyi bırakmama az kaldı, bırakınca bakacağım nasıl olacak