Mervemom 1 saniye arayla yaptılar çok ağladı kucağıma alınca hep içini çekti 😭 aşı olurken ben ondsn daha çok ağladım hemşireler beni sakinleştirdi😂😔😔😔 annelik bambaşka birşeymiş❤️ 10 da olduk aşımızı şuan birazcık huysuz ateşimiz yok uyuyor. Uyuması sizce iyi mi? Fitil ve Carpol verdi hemşire
Deletedmom115 Mervemom toplam 3 aşı olması lazım kolundan olanı sonra mı yapacaklar? Fitil ve ateş düşürücüyü ateşi çıkarsa verin çıkmazsa vermeyin. Uyuması normal.
Oglunasikbiranne08 Mervemom yaa kıyamam geçmiş olsun bebişe 💜bizde 20 gün sonra olacağız aşımızı😢 çok korkuyorum... Ağlayınca içim gidiyor her anne gibi 😟😟😕😕
Mervemom Oglunasikbiranne08 valla kendini şimdiden hazırla gerçekten benim gibi duygusal insansan çok zor 😔napalım sağlıkları için yeter ki iyi olsunlar 🙏