Egeninannesiii22 Kızlar oğlum 5 aylık 19.00 da yarım fitil verdim kakasını yaptı ama hepsini yapmadı diye düşünerek 00.00 da de diğer yarısını verdim ama kaka yapmadı sadece gaz çıkardı bi zararı olur mu 😳
Egeninannesiii22 Dlshnn3 alışma olayını biliyorum sürekli kabız olmuyo ztn mamadan oldu da başka zararı olur mu
Dlshnn3 Egeninannesiii22 hayır sanmam fitilin başka zararları var tabi makat çatlağı vs gibi ama üst üste bir çok kes yapınca oluyor dite duydum