Kızlar yeni eve taşınacaz kiracıyız. Elektriği doğalgazı alcaz üstümüze ama dask gerekiyor. Daha ev sahibine sormadım bugün tuttuk evi. Yarın sorucam. Bize dask yok böyle oturun bizim üstümüze derse olmaz çünkü indirim var elektrik doğlagazda almam lazım. İnternetten okudum da diyor dask her yıl yapılmazsa elektrik kesintisi oluyormuş. Eğer adam kabul etmezse ben 1 defaya mahsustur diye diyecektim ben yaparım abonelikleri alırım sonrası beni ilgilendirmez. Ama kesinti olursa her yıl yapamam valla ona göre Bi hal çaresine bakayım bilen varsa yardımcı olabilir mi