Son 2 Online lcw alışverişimde sorunla karşılaştım. İlkinde istediğim ev ayakkabısından çok başka bir ayakkabı yollamışlar. Neyse dedim karışıklık Olmuş iade ettim. Bugün de 3 6 ay olarak sipariş ettiğim sweatshirtler 18-24 ay olarak geldi:)))) çok sinirlendim ya. Bir tek benim mi başıma geliyor böyle şeyler.