Kızlar ben doğum yapalı nerdeyse 1 ay oldu 10 kilo verdim . Ama doğuma giderken 20 kilo almıştım. Şuan da çatlak ve sarkmalar var ne zaman geçer tedavisi var mı. Emzirme döneminde diyet yapsam mı Normal doğum yaptım bu arada kilo verir miyim ilerleyen zamanlarda 🙏