bussraozturk aynı durumu yasadım cok gazlıydı hep kolik dedik ama 3,5 aylıkken pişik ve artık ıkınmaları ve kakada mukustan dolayı süt alerjisi hem ben süt ürünleri tüketmeyi kestim doktorumuz magnezyum kalsiyum hapı verdi bana hem mama hem anne sütü alıyor oglum mamada alerji mamasına basladık 3 günde bir kaka yapardı düzene girdi gazıda geçti alerji doktoruna gitmedik kan testide küçük oldugu için negatif cıktı zaten bir yasına kadar yanıltabiliyor eger öyle bir problem varsa dikkat edin yedirdiklerinize simdi ek gıdaya basladık ama yogurt vermedik doktorumuz sadece sebze meyve kendisi diyicek ne zaman vericegimizi ama alerjisi varsa ve veriyorsanız daha tehlikeli olabilir dikkat edin allah korusun ki belirtileriniz o yönde