Sdmgc Bebeğim 23 günlük 2 haftadır falan genzinden hırıltı gibi ses cıkarıyor, burnunu devamlı temizliyorum ilk burundan sanmıstım ama değil genzinden geliyor. Burnundan da gayet normal nefes alıyor. Bi sıkıntı yaratır mı bu durum? Normal mi?
Gunes789 Sdmgc büyük ihtimal normal. Biz de doğduğunda gitmştk ilaç kullandık ama boşuna kullanmşz bi işe yaramadı. Tek öneri serum sıkıp aspiratörle burnu temizlemek yine de içinize sinmezse bi doktora görünün Sezaryenmi oldu bebek
berna5225 Sdmgc benim bebeğim de 50 günlük yaklaşık 2 3 haftadır var hatta bu hafta soğuk aldı ve rahatsızlandı bu durum daha çok arttı doktora götürdğm Bi sorun olmadığını sık sık burnunu temizleyip bolca emzirmemi söyledi aşırı derecede sarmayın ben çok üşür korkusuyla sarıyordum Dr 23 dereceye ayarlamam ve evi sürekli havalandırmamı istedi ve sonuç baya azaldı hırıltı ve akıntı umarım size de Bi faydası olur korkmayın
Cansu16 Sdmgc 49 günlük bebeğim bi kaç gündür bizimde öyleydi hırıltı vardı her burnunu temizlediğimizde bi sürü geliyordu götürdük gazı var dediler burnunu temizleyin dediler temizle temizle bitmedi ve öksürük nefes alması daha kötü oldu tekrar götürdük ciğerleri temiz çıktı ama hava verdiler evede aynı şekilde şuan hava veriyoruz kuruttu baya bide hırıltı ve öksürük için 4 5 tane sarımsağı dövüp hakiki zeytinyağına koyun bi kavanozda sarımsak alta çöksün sonra o yağdan ayaklarının Altına sürüp çorap giydirin inanılmaz rahatlatıyo ve geçiriyor
Defnem2222 Sdmgc 46 günlüğüz bizimde öyle hırıltı endişeleniyorum Salı günü doktora götüreceğim inşallah bişey çıkmaz
el1ff 45 günlüğüz bizde de var tek yapabileceğimiz serumla yıkamak ve aspiratörle çekmekmiş 🤷🏽♀️🤷🏽♀️
el1ff Sdmgc benimki de öyle görünürde hiç bir şey yok ama genzinden geliyor dr a götürdüm göğsü temiz dedi boğazına baktı iyi dedi o zaman normalmiş yani hırıltı burun tıkanması çok olurmuş
Gunes789 Sdmgc yansezaryen bebeklerde bu durum daha çok görülürmüş. Normal doğumda bebek basınçla çıktığı için ciğerdeki bütün suyu atarmış sezaryende kalabilirmiş, böyle bişey okumuştum biyerde. Zamanla geçecek sanırm
Sdmgc el1ff teşekkür ederim biraz daha rahatladım, endise ediyordum burun temiz hala ses gelmeye devam edince
Sdmgc Cansu16 bizde öksürük yok ve burnunu her temizlediğimde pislik gelmiyor, günde bi kere geliyor maksimum ama yinede çekiyorum birde çekmesem bile serum sıkmaya çalısıyorum burnu nemli kalsın diye ama
Cansu16 Sdmgc hava nemlendirici yoksa muhakkak alın petekler havayı çok kurutuyor ve doğal olarak bebekler etkileniyor ve tıkanıyorlar en iyisini yapıyorsunuz zaten burnunun nemli kalması gerekiyor
esra91 Sdmgc 6. aya kadar geldi bizden dr ye sordum boğazındaki balgamı yutkunamadıkları yada çıkaramadıkları için 6 aya kadar normal demişti bırnunu serum fizyolojik ile ara ara temizleyiö rahat nefes alamadığını düşündüğünzde belli eder zaten . gerçektende 6. aydan sonra geçti. 11 aylık oğlum. yutkunma yada çıkarabilme refleksleri daha oluşmadığından endişelenmeyin demişti doktorumuz