Happykorkmaz bizde şöyle oldu salı günü sünnet oldun, perşembe kontrole çağırdı. Kontrolde hiç bi sıkıntı olmadığını ertesi gün yıkayabileceğimizi söyledi, ama ben yıkamamalı tercih ettim ne olur ne olmaz diye. Perşembe günü akşam üzeri kanama olduğunu fark ettim ertesi gün tekrar kontrole gittik hiç bi sorun olmadığını söyledi. Dikişler kabuk tuttuğu için kabuklar kendini atmaya başladığını iyileşme olduğunu söyledi bi sorun yok yine de pzt tekrar gel dedi. Dün sabah oğlum ateşlendi (ama ben gribim benden bulaşmış olabilir) veya ameliyathane soğuk orada üşümüş hastalanmış olabilir oda bana bulaştırmış olabilir bilemiyorum. Ama ben bi ihtimal acaba kanamadan mı ateş oldu bilemedim acile gitti kontrol edildi kan alındı acil doktoru sünnetin iyi olduğunu iyileşme olduğunu grip tarzı bişey olduğunu yine de çocuk doktoru ve sünnet yapan dpktprun görmesinin iyi olacağını söyledi her ikisi de yine sünnet kaynaklı bişey olmadığını söyledi. Yarın tekrar bi kontrol olucaz. Kanamaya gelirsek hala ara ara hani kolumuz kabuk tutar o kabuğu koparırız hafif kanar ya şu an öyle ama ben az önce pansumanını yaparken fark ettim ki (çünkü sabahtan beri kanama hiç yoktu) pansumanı biraz geciktirince o merhemli bez pansuman yaptığım o yapışıyor ve onu alırken sanırım kanama oluyor ben onu fark ettim. Belki de o yüzdendir hiç bilemiyorum. Ama eğer kanamanız sizi de benim gibi rahatsız ediyorsa sünnet eden doktorunuza tekrar bi gösterin sebebini sorun, hatta farklı bi sünnet yapan doktora daha gösterip onunda görüşünü alın derim. Bizim şuan kabuklanma geçti, pipinin görüntüsü yavaş yavaş normale dönmeye başladı. Uzun oldu kusura bakmayın içiniz rahat etmesi adına açıklayarak ilerlemek istedim. Sizde tekrar bi kontrol olduktan sonra buraya yazıp bana da bilgi verebilirseniz sevinirim :)