Kızlar sezeryan olalı iki ay oldu. 40güne yakın adet gördüm sonrasındada akıntım olmaya başladı renksiz ve kokulu. Çok rahatsız oluyorum sürekli banyo yapma isteğim oluyor. Bu durum normalmi geçecekmi. Dogum doktorumada kırkımdan sonra muayene olmuştum bi sorun yok dedi ama bunu sormayı unuttum