yaseminsahin14 Bu uygulama ne ara bu hale gelmiş?? 2 başlığa bir reklam gösteriyor önceden 1 bile çıkmazdı. Sizde de böyle mi?
Kelebekk_kiz yaseminsahin14 evet bu giridm 3 tane reklam geçti onuda geçtim reklamları full izlemek zorunda kalıyoruz. Çok sinir bozucu gerçekten.
Ballkizimm Linaduygu bende ayni sekilde. Yoksa cekilecek dert degil yaa. Youtube bile vanced kullaniyorum 😄
asiltonunmommysi Linaduygu Ballkizimm bende google üzerinden giriyorum ama reklam var yine 2 3 post altına reklam sonra aşağı indikçe yine reklam
NaimeYilmaz Merhaba annemiz, şu an bir reklam çalışması sürmekte. Sorunun çok farkındayım ben de dün ilettim bizlerden 1-2 gün süre istendi bazı çalışmalar yapılıyor reklamla ilgili. Anlayışınız için teşekkür ederiz💜
agacsizkoala NaimeYilmaz bana reklam girmiyor ekranın sol köşesinde ekranın %10 civarı kısmını kaplayan reklam devamlı var asla gitmiyor buda normal mi yaa yorumların başı yok bende resmen görünmüyor