[silindi] Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık prematüre doğdu o yüzden salı günü doktorumuz demir takviyesine başladı kabız değil ama bugün kakasını zorlanarak yaptı koyu kıvamlı olmamasına rağmen yeşile yakın bi rengi vardı kokusuda değişikti ferro sanol b şurup kullanıyoruz bu şekilde olan var mı renginde kokusunda değişiklik yaşayan yarın hastaneye gideceğim ama çok endişeliyim şuan normal mi bu durum
yeniannee1 [silindi] ben hamileyken o ilacı kullandığımda benim de öyleydi bence normal değilse de muhtemelen alerji belirtisi :(
Edis07 [silindi] aynen bende bu konuyla ilgili post acacaktim. Bizde demir kullanali yesil olmus. Yetiskinlerdr hani demir ilaci kullandigimizda aynisi oluyor
Ela-lusi [silindi] canım doktorun verdiği d vitamini ve demir takviyeleri devletin karsıladıkları hiç yaramadı benim kızımaa 7 gun yapamadı rengi degıstı va doktor arastırmamı ücretli içeriği teöiz br markaya geçmemi istedi iyiki geçmişim ocean kullanıyorum sımdı ikisinide çok memnunum ne zorlaanma kaldı ne yasıl kaka sende değiştirebilirsin 🤚🏼
[silindi] Nurahsen peki yaparken zorlanması normal mi kıvamı koyu değildi sadece anne sütü alıyor şuan önceden de 3 gün kaka yapmadığı olmuştu ama hiç zorlanmadan yapmıştı bugün 3.günde zorlanarak yaptı kakasını değişik bi huzursuzluğu vardı
Piiiiiinaar Zorlanarak yaptgini hatırlamıyorum ama benimde bebeğim koyu yeşil asker yeşili gibi bir renkti bebeğimin. Evet kokusuda cok tuhaf ekşi gibi değişik birseydi
[silindi] Piiiiiinaar o zaman genel bişey takip edeyim kötüye giderse değişik bi durum olursa gideyim hastaneye herkes hasta enfeksiyon kapmasından da çok korkuyorum boşuna gitmeyin çok sağol
Piiiiiinaar [silindi] kakayi görünce korkmuştum bende kuzenimin bebeği vardı onda da o şekilde olup olmadığını sormuştum. Olmadığını söyledi bende daha çok korkup doktorumuza yazmıştım kakayi video atmıştım. Kan ilacı dan olduğunu söylemişti ozaman. Yani herkesde yan etkisi farklı sanirim
Edis07 [silindi] benimki simsiyah oluyor kullandigimda. Endiselenmeyin normal bence yinede doktorunuza veya saglik ocagina sorun bi
[silindi] Ela-lusi bir hafta takip edeyim demişti zaten canım bende değiştireceğim muhtemelen o markayı duydum herkes çok memnun bende onu düşünüyorum araştırdım baya
kutlaym [silindi] canım hangi demir damlasını kullanıyorsun, benim oğlum 1 yaşında 4 ayından beri sidefer kullanıyorum, ilk bir kaç gün sağlık ocağının damlasını kullandım kaka sorunu oldu, hemen değiştirdim şükür aksi birşey yaşamadık
[silindi] kutlaym ferro sanol b şurup kullanıyoruz canım kusma da yapıyor azalmıştı çok nadir oluyordu kusma da arttı muhtemelen yarın görüşeceğim değiştireceğim
[silindi] Piiiiiinaar aynen bazısında olmamış ama her bünye farklı işte yinede hafta içinde gideceğim yine gitmesem bile kendim değiştireceğim bu şurup kusma yapar ilk başta demişti gün geçtikçe artıyor kusması zaten aylık en fazla 500 gr alıyor oda azalmasın en azından
-erCansu- [silindi] demir ilaçları kabız yapıyo normal zorlanması renginin değişmeside normal eger kakada kan görürseniz endişelenin yani şuan panık yapmanıza getek yok