Hamileliğimde karnımda hiç çatlak oluşmadı hep hindistan cevizi yağı sürdüm ama 7 aylık olduktan sonra göğüslerimde damarlar kırmızı kırmızı belirginleşmeye başladı herkes süt damarıdır falan dedi bende önemsemedim meğer göğüslerim çatlıyomuş😕 şimdi iki göğsümde etrafı hep kırmızı kırmızı izler olmuş zamanla beyaza dönecek o izler ama şimdiden daha beyaza dönmeden düzelir mi var mı bi çaresi bu çatlakların tavsiye edebileceğiniz bişeyler varsa kullanayım 🤷