Kaganpasa20 astronot mont tercih etmedim çok kaba duruyor küçükken giyiyordu yürümeye başlayacak yakında bebeğiniz onunla rahat edemez. Ben 2 mont aldım bir tane şişme belinden aşağıya geliyor biraz diğeri parka poposunu kapatıyor. Altına polarlı eşofman alabilirsiniz. Hırka ve yelekte kışın gerekli olur