Ecrin4161 merhaba evet aptamil normal kutu kullanıyorum 7 aylık oldu 2 numarasını kullanıyorum ondan öncede 1 numarasını kullandım aptamil ve hipp iyi mama sma bize hıc yaramadı siyah mukuslu kaka yaptı doktor degıstırmemızı onerdi bızımkısı baya kötu oldu kaka tahlılı vermıstık bagırsaklarını yordu tabıkı bebekten bebege degısıyor