seymaasik gece uykudayken saat başı çığlık çığlığa ağlamaya başlıyordu hiç bir şey yokken çok zordu yaa valla bizim biraz uzun sürmüştü o geçti gündüz uykusu sorunu başladı 20 dk geçmiyordu uyuması şimdi 9 aylık oldu yavaş yavaş düzeliyor çok şükür şimdiden Sabırlar diliyorum size de