Merhaba kızlar bende varis oluşmaya başladı bekarken yoktu hamilelikte de olmadı son bir yıldır başladılar oğlum şuan 3 yaşında ikinci bir hamilelik düşünüyorum ama varislerim var diye de korkuyorum çünkü daha çok çoğalıyormuş ve riskliymiş aranızda varisle hamile kalan ve ya ikinci üçüncü hamilelik yaşayan varmı varis tedavisi olayım dedim çook pahalı fiyatlar dün sordum 26 bin dedi doktor yaşadığım şehirde yok İstanbul dan sordum doktor 26 bin dedi ve benim asla öyle bir imkanımda yok napacam bilmiyorum 😰