adrmz54 evimin kira olduğunu bebeğimin mama ile beslendiğini mama giderimin fiyatını eşimin tek başına çalıştığını ve yetistiremedigimizi yazdım ama çıkmadı 2 defa başvurdum birisinde red edildi ikincisinde fesh edildi 🤭🤭 dedidigimi yap yaptığımı yapma 🤭🤭🤭🤭 karşımda bı komşum var kendi evi ayriyetten köyde de 3 tane evi fındık bahçeleri traktör römork kendi arabaları Allah ne verdiyse var ona çıktı bana çıkmadı 😂