Elaze Kızlar meraba e devlet üzerinde sosyal yardım duymayanınız kalmamıştır başvuru yapıp çıkan veya veya çıkmayan süreci devam ediyor olan varmı kimlere çıktı , bana hala süreç devam ediyor???
Hayellerhayatlar Elaze maalesef ki aynı yazi bende de var hergun baka baka delircem artık iki ayı gecti yine yok ne surecmis ya sürekli devam ediyor yazıyor
Tuuuggba Başvuru nasıl yapılıyor kızlar banada söyler misiniz ? Ama doğum yapalı 3 ay oldu geç mi kaldım acaba ? Süt parasj vs de oluyor mu
Elaze Hayellerhayatlar galiba bize çıkmıcak canım genelde hep çocuğu çok olanlara çıktığını duyuyorum hane başına düşen geliri hesaplıyorlarmış öyle çıkıyormuş
Hayellerhayatlar Elaze vallahi çok kızıyorum işte buna neden ben çok duydum evi arabasi olupta alan bizde bizim gibilerde hiç bişey yok çıkmaz şaka gibi gerçekten On tane çocuk olunca mi gecinemiyoruz anlamında mi yani illaki bezin mamanın pişik kreminin sampuanin kaç para olduğundan haberleri varmı acaba
Bugleminannesii Elaze aynn ailedeki kişi sayısına 1800 düşerse çıkıyor. 1800den fazla düşüne çıkmıyor.
Ballkizimm Benim max 10 gunde reddedildi yaziyor.. şu ana kadar 3 veya 4 kez basvurdum. En son ki basvurum reddedildi 15 gun sonra tekrar basvurabilirsiniz yaziyor. 4 gun sonra tekrar basvurucam..