Salı sabah oğlum sünnet oldu, 3.5 aylık. Süreç çok iyi ilerledi. Öğlen eve geldik sadece ilk 2 çişte baya canı yandı ağladı sonra 3. Çişten sonra hiç huysuzluk yapmadı. Doktorumuz hafif kanaması normal dedi çıkarken. Bu gün kontrole gittik bugün 3. Gün sünnetin. Doktorumuz herşey normal yarın yıkayabilirsiniz bile dedi. Çok çok az kan oluyordu ilk gün. Bugünde mesela ilk günkü gibi minicik damla halinde, fakat akşam üzerinden beri bildiğin kanıyor. Kontrol ediyorum mesela neresi kanamış ne olmuş diye o sırada süzülüyor hafiften yana doğru kan. Korktum bişey mi oldu acaba :( yani öyle oluk oluk bi kanama değil ama yine de hafiften bi eliniz kesilmiş ama inceden inceden süzülür ya öyle. Her pansumanda bakıyorum kan hala canlı canlı az bekliyorum çoğalıyor mesela. Çokta açık bırakmıyorum mikrop olmasın diye. Bu arada ben pansumanını da steril eldiven ile yapıyorum mikrop kaptırmayayım diye bezine falan hep eldiven ile dokunuyorum. Bu aylarda sünnet yaptıranlar bi bana yardımcı olabilir mi? Yarın doktora tekrar götürücem..