Kızlar iyi geceler oğlum 10 gün sonra 18 aylık oluyor . Tek uykuya geçiş yaptı ara ara tek uyuduğu oluyordu son 1 buçuk aydır .. 10 gün kadar tek uyku yapıyor . Bugün 1 saat uyudu mesela. Dün 2buçuk saate yakın. (en fazla bu kadar onun dışında 1 buçuk saat oluyor max) Geçen hafta 45 dk. Gece de 10 buçuk gibi uyuyor. Sizce nasıl oğlum 9 gibi uyurdu 10 buçuk çok geç geliyor bana. Hadi en fazla 10 olsun. Sabah da 8 buçuk gibi uyanıyor genelde. Gece de 2 kere kesin uyanır. Karışık yazdım sanki kusura bakmayın sizce nasıl?