Kızlar acil bakar mısınız ? Bişey sormam lazım. Kızım 16 aylık normalde unutmuştu ama şimdi tekrar başladık. Oturduğu yerden birden kendini kasıyor ve sıkıyor. İki elini kasık bölgesine koyup sıkıyor ve yüzü neredeyse kıpkırmızı oluyor. Sıktıkça kendini kasıyor. Şimdi tekrar yapmaya başladı. Unutturmuştuk aslında. Sizce normal mi? Yoksa anormal bir durum var mı ?