busrader90 Merhaba sevgili anneler, oğlum şuan 5 ay 10 günlük. Doktorumuzun önerisiyle 5.5 aylıkken ek gıdaya başlayacağız. Çok yorum okudum sonunda çok hantal olmaması için ikeanın basit mama sandalyelerinden aldım. Doktorum 6 aylıkken tam dik şekilde yanlardan destekleyerek yarım saat süreyle oturtabilirsin demişti. 5.5 aylıkken tadımlar için mama sandalyesine oturtmamalı mıyım? Arkası hafif eğimli olacak şekilde bi yere oturtup mu tadıma başlamalıyım? Tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum😊
birminikbebekannesi busrader90 biz 4 aylık ek gıdaya başladık bem başının altına yüksek bir yastık koyuyordum hafi dik bi şekilde öyle veriyordum 6 aylık mama sandalyesine koymaya başladım
Busefee busrader90 Ben 5 ay bitince başladım mama sandalyesinde oturttum bizim mama sandalyemiz de ikeanin ama zaten oğlum oturmaya çalışıyordu sürekli doktorumuz bebeğin hareketlerine göre oturtma zamanına bakın her bebek farkli olur demişti. 6 buçuk aylık şu an desteksiz oturma çalışmalarına başladık:)
Btekin busrader90 aslında bizim doktorumuz ve bi kaç kişiden daha duydum, dediler ki bize (doktorumuz dahil) 4 aylıkken destekli oturmaya kabiliyetliler, 6 aylıkken de desteksiz oturabilirler artık demişler di, bu şekilde de çok vidéolar gördüm, 🙄
busrader90 Busefee bizimli de öyle sürekli kalkmaya çalışıyor. O halde en azından mama zamanı 10-15 dk oturtabilirim ben de. Teşekkürler