kivirciginannesi Hanımlar saçım ombreliydi. Siyaha döndüm kuaför de boyattım ama çok aktı zaten boyattığımdan 1 ay 1 buçuk ay aktı şuan baya açıldı aralar kahve gibi dipler kendi Rengim, akmayan siyah boya markası var mı bu kez kendim boyayacağım
Thesra kivirciginannesi Akmayan değil bir kaç boyamadan sonra anca oturur siyah sürekli boyamanız gerekir yani.
Egelihayat kivirciginannesi koleston dene cok guzel tutuyo genellikle. Birde emziriyomusunuz emzirirken boyatmak ta kararsiz kaldim
Deletedmom388 kivirciginannesi O çok normal siyah aktığı için alttan diğer renk çıkar.Birkaç boyadan sonra anca oturur rengi.Uzun yıllardır eşim boyuyor kuaför ama önceden mavi siyah alıyordum kendim boyuyordum,o an hangi marka denk gelirse bilindik😊
yamacinannesii kivirciginannesi sarıdan siyaha dönmeden önce bakır pigment yüklemesi lazım kuaförünün. Yoksa açılır.
Kahvegerek kivirciginannesi her boya akar öyle akmayan bir boya yok maalesef ve siyahı sabit tutmak için sürekli boyamanız gerek ben 1-1.5 ayda boyuyorum saçlarım kalın telli ve boya yıpratmıyor yoğun siyah alırsanız daha canlı durur
Kahvegerek kivirciginannesi koleston veya palette alıyorum yoğun siyah vardı birinde çok güzeldi mat böyle tabi mavi siyah sevmiyorsanız