Dün yazmıştım boğazında balgam var diye. Bebeğim 2 buçuk aylık. Bugün emerken birden nefes alamadı tıkandı sırtına vurdum ama dakikalarca kendine gelmedi çok korkunçtu . Eşimi çağırdım eve geldiğinde nefes aldığını söylüyor. Elimden geleni yaptım ama bir süre sonra insanın emi ayağına dolaşıyor. Şimdi korkudan uyuyamıyorum