Merhaba 2 ay memlekette kaldım orda uykusu normaldi uyanmıyordu uyuyordu gece uykusuna 4 yaşına basacak . Ama eve geldiğimizden beri uyuttuktan yanından kalktıktan sonra hemen uyanıyor oyle hafiflemiş ki 20 gün geçti mahvoldum yenidoğan cocuk gibi önündeyim 2 saattir cok zor bide hamileyim boyle olması inanılmaz canımı sıktı boyle bi durum yaşayan var mı 😔