Evettt sorunumuz uykuu kızım 2 yaş sendromu yasiyor sanirim internette arastirdigima göre öglen uykusunu 1 e düsürdük 1 de yatip 2.30 da uyaniyor bazen 1.30 da yatip 3 te kalkiyor bazende yarim saat uyuyup uyaniyor belli olmuyor ruh haline bagli 😄 sorunumuz gece uykusu saat 10.30 11 de yatiyor ama saat gece 2.3 dedinmi aglayarak uyaniyor ve uykusu bölünüyor sürekli salliyorum daliyormus gibi olup tam yattigimda tekrar uyaniyor bu sefer uyku bölünüyor zor daliyor 2 haftadir ayni sorunu yasiyoruz artik yıldım uykusuzluktan sendrommu başka biseymi cözemedim ayni sorunu yasiyan varmi ? Varsa helppp yardim edin 😒