Hanımlar buzdolabımın buzlupu acayip şekilde karlanıyor. Öyle içi dolu da değil. Eritiyorum temizliyorum sonra biraz zaman geçince yine aynı. Önerileriniz varmı? Buzdolabımızda sıkıntı var ama servisi aradığımda yaptığım şeyleri söylemekten baska bir şey demiyorlar sinir oldum