27 aylık kızım gündüz 2_3 saat uyuyor. Sabhları 8 e doğru kaldırıyorum. İşe gittiğim için onu da annanesine bırakyorum. Ama gece uykusu 11. Bunu saat 10 a çekmek istiyorum. Çalıştığım için benim içinde zor oluyor geç yatması. Varmı bu şekilde yapan deneyimleyen annelerimiz ya da tavsiyesi olan