Bir_anneyim benim bebegim henuz 46 gunluk ama en yakın arkadasımın oglu kolikti. Ayrıca surekli memede olmak istiyordu ve malesef arkadasımın da kimsesi yoktu,gecenlerdr konustuk o kdr caresiz kaldım ki cocuga bakamadıgımı dusunup yurda vermeyi bile aklımdan gecirdim dedi. Hepimiz insanız size muhtac bir canlıya bakmak cok zor. Altını almak emzirmek bir yana, aglayınca avutmak, uykusuz kalmak, ne derdi var diye endiselenmek bunlar anneligin en zor yanı. İçiniz rahat etsin 1 yasından sonra uykusu duzene girmişti, gaz sancıları bitmişti, su an 5 yasında ve arkadasım 2. Kez anne olmayı dusunuyor. Biraz daha sabır, zaman hızla akıyor hersey yoluna girecektir.