Ben hamileliğim boyunca da bırakamadım şu an 2 aylık hala içiyorum. Tabi ki zararlı vicdan azabı çeke çeke içiyorum ama bırakamıyorum da. Doktoruma sormuştum bununla ilgili kanıtlanmış bir çalışma yok ama tabi ki insan sağlığına zararlı olan bebeğe de zararlıdır dedi. Şimdi bebeğimin kıçı acısa içtiğim sigaraya bağlayıp ağlıyorum öyle de bir durum var tabi.