Kızlar hayırlı akşamlar
Oğlum 7 aylık olmak üzere doktor tavsiyesi ile ek gıdaya 5 ci ayda geçmiştik sadece 2 öğün ek gıda veriyorum kahvaltı ve ikindi çorba veriyorum bebeğim güzel emiyor ama özellikle 1 haftadır göğüslerim çok şişiyor süt doluyor 2 aydır hiç olmamıştı böyle acaba neden oluyor bir fikriniz var mı yada başına gelen var mı?