Bebeğim 4 aylık 2 aylıkken mama takviyesi verdi doktorumuz 20 gün kadar meme mama olarak ilerledik 1 aydır mama içmiyor sadece anne sütü alıyor. süt arttırıcı çay kullandım sütüm tazyikliydi zaten daha çok arttı makine ya da pompayla sağım yapmıyorum tazyikten kaynaklı mı bilmiyorum çok fazla gazı var sürekli gaz çıkarıyor ve kakası sarı sulu günde 4 ya da 5 kere yapıyor bazıları az oluyor. Nasıl geçirebilirim bu tazyiği hafif yatar pozisyonda makas tutuşu emziriyorum ama çok tıkanıyor