Kızlar bebeğim 6 aylık. Doğduğu günden beri emerek uyuyor. İlk başlarda bu durum işime gelsede artık sıkıntı yaratmaya başladı. Çünkü benden başkasında uyumuyor yanından kalktıgım zaman kendini yırtıyor bildiğin ağlayarak uyanıyor susmuyor mememi verene kadar. Aynı yatakta yatıyoruz mecburen. Nasıl çözücem bu durumu.