hsyn Merhaba anneler oglum alttan gazini cikartirken cok az da olsa kaka yapiyor var mi bizim gibi olan 😊
Gamzebysl hsyn Çok normal yenidogan olduğu için bağırsaklarıni kontrol edemiyorlar doktorum öyle söylemişti bize
Deletedmom388 hsyn 24günlük kızım var benim de öyle birazcık kaka da yapmış oluyor gaz çıkarırken genelde ama çok az😊
Veysel_aras38 hsyn benim oğlumda öyle 1 aylık gaz çıkartırken azda olsa kaka yapıyo normal galiba buda 😀