Kullanıp memnun kalan varmı almayı düşünüyorum ayrıca çif yönlü
Ben kullanıyorum memnunum güzelde görünüyor
Prensesimlina yeni doğan bebek için rahatmı peki 0_6 ay döneminde
O1Anne joie nin puseti takiliyo ona
Açıkçası 8 aylık olmuştu öyle almıştık ama yastıkla minderle rahatça kullanılır bence