Kızlar bugün mesaj geldi 10-20-30 tl altı giyim diye. Giden var mı aranızda
Sgnnn bana da geldi ama gitmedim henüz pek birşey olacağını da sanmıyorum ya
Asyaveannesi04 bende emin olamadım gitsem mi gitmesem mi