Asil_hatun33 Bebegim 27 gunluk Banyo yaptırmadan bir gün önce zeytinyağı ile tüm vücudunu yagliyorum arada bebek yağı da kullanıyorum kimisi kokar falan diyo qma bence eskiler daha iyi bilir vücuda çok faydası var hem bebekte mutlu oluyor rahatlıyor
benkosarim Asil_hatun33 bebeğim vücudunuz zeytinyağı ile yağlayın diyenleri hiç duymadım sadece kaka yapamayınca poposuna uyarı verin ya da mamasına koyun diyorlar
Uykusuzhergeceeee Asil_hatun33 hiç duymadım ben vücuduna Hindistan cevizi yağı kullanıyorum banyo sonrası
cinarinannesi2707 Asil_hatun33 zeytinyağı için bişey diyemem ama bebek yağı kesinlikle kullanmayın. Ben doğdugundan beri kullanıyordum gözenekleri kapatıp cildin hava almasını engelliyormuş ve oğlumun cildi kuruyor sürekli bende nemlendirici krem aldım içeriği temiz çok memnunum 🌸
Imau Asil_hatun33 bende merak ediyorum. Egeli olarak bizim buralarda çok yaparlar bebeğin teninin daha güzel olacağını ve daha güzel toparlayacağını düşünürler. Gerçekten de gözlemledim. 27 günlük bebeğim var ama insan kendi canına cesaret edemiyor
Zumra_Fatma Asil_hatun33 valla ben banyo yaptirdiktan sonra masaj yaparak vucudunun heryerine suruyorum yüzü hariç bide ekstra her altını açtığımda sürüyorum hem pişigede iyi geliyor şimdi yazan olacak pişege nasil iyi gekiyor diye valla biz yenidogdugundan beri suruyoruz gayet de işe yariyor