Merhabalar 3 aylik kızım var emiyor anne sütü hariç hic bisey ile beslenmez 10 11 aralıkta açıköğretim sınavım var bakarken çok istedim ünv okumak ama maddiyat el vermedi pes etmedim evlendim eşim yazdırdı şimdi sınavım var bebeğim de emiyor simav 30ar dakika sürecek 10da girip 12 de çıkcm diğer derslerde 1de girio 4 de çıkacağım kızım da her saat başı emer :'( Nasıl idare ederim bilmiyorum ben sinavdayken eşim bakacak bana akıl verin nolur